O Pleno aproba propostas e informes da Comisión Económica, asignación de complementosa profesorado con cargos de xestión e a creación do Instituto de Agroecoloxía e Alimentación

2024-04-08T18:17:38+00:0028 de Decembro de 2022|Pleno|

O mércores, 28 de decembro de 2022, ás 12:10 horas, celebrouse sesión ordinaria do Pleno do Consello Social da Universidade de Vigo co obxecto de tratar os seguintes puntos da Orde do día:

ORDE DO DÍA

1. Aprobación, se procede, da acta da reunión anterior (18.11.2022).
    Apróbase por asentimento.
  2. Informe do presidente.
  3. Informe do Reitor.

Acordos, propostas e informe da Comisión Económica (reunión do 21 de decembro de 2022)

1. Informe favorable para ratificación, se procede, sobre o teito de gasto da UVigo para o exercicio orzamentario de 2023, ao abeiro do disposto no Real Decreto 14/2012, do 20 de abril.
    O Pleno acorda emitir informe favorable.
  2. Emisión de informe favorable para aprobación, se procede, da proposta de orzamento da UVigo para o exercicio 2023.
    Apróbase a emisión de informe favorable.
  3. Informe favorable para ratificación, se procede, sobre a Oferta de Emprego Público do PDI da Uvigo para o ano 2022. (Consello de Goberno do 29.11.2022).
    Infórmase favorablemente.
  4. Aprobación, se procede, da adhesión da UVigo á Rede ANEXXI de universidades para a realización de traballos científicos e técnicos que posibiliten a elaboración e publicación do “Atlas Nacional de España del siglo XXI”.
    Apróbase por asentimento.
  5. Aprobación, se procede, da aceptación pola UVigo da doazón de equipos informáticos para uso de estudantes.
    Apróbase por asentimento.
  6. Proposta de orzamento do Consello Social para o exercicio 2023.
    Apróbase por asentimento.
  7. Informe sobre os convenios asinados pola Universidade de Vigo no mes de novembro de 2022.
    O Pleno dáse por informado.
  1. Asignación de complementos retributivos a profesores da UVigo por Cargos de Xestión, correspondente a convocatoria de 2021, consonte as valoracións positivas acordadas pola ACSUG.
    O Pleno acorda a asignación.
  2. Informe que proceda sobre a proposta de creación do Instituto de Agroecoloxía e Alimentación (Consello de Goberno do 21 de decembro de 2022).
    O Pleno informa favorablemente.
  3. Aprobación, se procede, da modificación das taxas por actividades deportivas correspondentes ao curso 2022/2023.
    Apróbase por asentimento.
  4. Aprobación, se procede, da Memoria final da VI edición do Curso complementario en “Pilates en mat para fisioterapeutas”.
    Apróbase por asentimento.
  5. Aprobación, se procede, da edición da Memoria do Consello Social correspondente a 2021.
    Apróbase por asentimento.
  6. Informe do Reitor sobre as sociedades participadas da UVigo (FUVI, CUSA e CITEXVI).
  7. Rogos e preguntas.
    Interveñen: Teresa Cendón, o Reitor, Xosé Manuel Atanes, Carlos Mollinedo e Juan Manuel Vieites.