Comisión ejecutiva

La Comisión Executiva ratifica, entre otros, el informe favorable sobre el curso de especialista en doblaje y diseño web

2018-10-19T19:57:42+00:0027 de septiembre de 2017|Comisión ejecutiva|

El martes 26 de septiembre, a las 12.30 h., se celebró una reunión ordinaria de la Comisión Executiva del Consello Social en la que se trataron los siguientes puntos:

PUNTO 1

Aprobación, si procede, del acta de la sesión anterior (26.05.2017)
  • Se aprueba por asentimiento.

PUNTO 2

Seguimiento y cumplimiento de los acuerdos de la Comisión:

a) Informe solicitado sobre la previsión de regularizar la tramitación de títulos correspondientes a la LRU y sobre el posible incidente de la nueva estructura administrativa en la mejora del proceso.

Don Ernesto Pedrosa da cuenta de la respuesta remitida por la Comisionada para la Vice-secretaría general técnica de la universidad a las preguntas que le expuso el Consello Social, mediante escrito en el que manifiesta que la expedición de títulos oficiales “está totalmente canalizada” en Grado y Máster, y añade que en el caso de los títulos de la LRU a situación quedará regularizada a “finales de año”. Asimismo explica que los medios para la normalización del Servicio “son suficientes”, si bien considera la conveniencia de que la adaptación la otros ritmos de trabajo y otros procedimientos se hagan “de manera más rápida”. En este sentido aclara que la nueva organización administrativa que se está implantando en la universidad contribuirá a “agilizar la gestión” de la tramitación de los documentos, una vez que se ajusten los nuevos responsables a las exigencias técnicas y procedimentais del trabajo.

Don Ernesto Pedrosa agradece la información remitida y hace un resumen del seguimiento hecho por el Consello Social la este asunto desde 2013, cuando se detectó un importante retraso en la tramitación y entrega de los títulos.

  • La Comisión se da por informada.

PUNTO 3

Supervisión, si procede, de las tasas de los siguientes cursos:

  •   IV Curso de especialista en “Dirección de loxística e produción”
  •   IV Curso complementario en “O sistema loxístico e a cadea de subministración: estratexia e planificación”
  •   IV Curso complementario en “O deseño loxístico do envase e embalaxe”
  •   IV Curso complementario en “Custos loxísticos e servizo ao cliente. Indicadores de xestión”
  •   IV Curso complementario en “Sistemas de xestión no contexto loxístico-produtivo: calidade, seguridade e saúde laboral, medio ambiente e continuidade de negocio”
  •   IV Curso complementario en “Xestión avanzada da calidade. Estratexias de excelencia”
  •   IV Curso complementario en “O papel das persoas. O factor humano na implantación. Liderado e sistemas de participación”
  •   IV Curso complementario en “A mellora continua na dirección de loxística e produción. O modelo “Lean manufacturing””
  •   IV Curso complementario en “Dirección de compras e stocks”
  •   IV Curso complementario en “Sistemas de información para a loxística e a produción”
  •   IV Curso complementario en “O deseño e a xestión dos almacéns”
  •   IV Curso complementario en “A xestión do transporte na cadea de subministración”
  •   IV Curso de formación en “Didáctica da ficción e creación literaria”

En la introducción de este punto queda constancia del estricto control que se está haciendo sobre las prestaciones y la tramitaciones de estos cursos, y la creación e implantación progresiva de un procedimiento específico más completo y los correspondientes órganos de evaluación y verificación de las propuestas. La Comisión ACUERDA:

  • Ratificar la aprobación de las tasas de los siguientes cursos: IV Curso de especialista en “Dirección de loxística e produción”; IV Curso complementario en “O sistema loxístico e a cadea de subministración: estratexia e planificación”; IV Curso complementario en “O deseño loxístico do envase e embalaxe”; IV Curso complementario en “Custos loxísticos e servizo ao cliente. Indicadores de xestión”; IV Curso complementario en “Sistemas de xestión no contexto loxístico-produtivo: calidade, seguridade e saúde laboral, medio ambiente e continuidade de negocio”; IV Curso complementario en “Xestión avanzada da calidade. Estratexias de excelencia”; IV Curso complementario en “O papel das persoas. O factor humano na implantación. Liderado e sistemas de participación”; IV Curso complementario en “A mellora continua na dirección de loxística e produción. O modelo “Lean manufacturing””; IV Curso complementario en “Dirección de compras e stocks”; IV Curso complementario en “Sistemas de información para a loxística e a produción”; IV Curso complementario en “O deseño e a xestión dos almacéns”; IV Curso complementario en “A xestión do transporte na cadea de subministración”; IV Curso de formación en “Didáctica da ficción e creación literaria”.

PUNTO 4

Aprobación, si procede, de las tasas de los siguientes cursos:

  • IV Curso de especialista en “Dobraxe”
  • VII Curso de formación en “Estatística con “R” para investigadores”
  • V Curso de formación en “Estatística con “R” para profesionais da saúde”
  • II Curso de formación en “Programación para Internet con PHP
  • V Curso complementario en “Inclusión educativa da discapacidade auditiva: práctica da lingua de signos”
  • I Curso de formación en “Deseño web”
  • I Curso de formación en “Enxeñaría no sector aeronáutico: das tecnoloxías de deseño á xestión do mantemento”

Revisadas las propuestas que se presentan, e informadas por el secretario respeto de su cumplimiento de las recomendaciones del Consello Social, la Comisión ACUERDA:

  • Aprobar las tasas de los siguientes cursos: IV Curso de especialista en “Dobraxe”; VII Curso de formación en “Estatística con “R” para investigadores”; V Curso de formación en “Estatística con “R” para profesionais da saúde”; II Curso de formación en “Programación para Internet con PHP”; V Curso complementario en “Inclusión educativa da discapacidade auditiva: práctica da lingua de signos”; I Curso de formación en “Deseño web”; I Curso de formación en “Enxeñaría no sector aeronáutico: das tecnoloxías de deseño á xestión do mantemento”.

PUNTO 5

Informe sobre as memorias finais dos seguintes cursos:

a)    Con aprobación previa (informes do presidente de 30.05.2017, 08.06.2017, 24.07.2017 e 19.09.2017):

  •         II Curso de especialista en “Dobraxe”
  •         VI Curso de formación en “Estatística con “R” para investigadores”
  •         IV Curso de formación en “Estatística con “R” para profesionais da saúde”
  •         I Curso complementario en “Iniciación á dobraxe”
  •         I Curso complementario en “Aspectos profesionais da tradución e interpretación”
  •         III Curso complementario en “Ferramentas de tradución profesional”
  •         IV Curso complementario en “Inclusión educativa da discapacidade auditiva: práctica da lingua de signos”
  •         I Curso de formación en “Programación para Internet con PHP”
  •         II Curso de formación en “Deseño de sistemas encaixados en FPGAS con xilinx vivado”
  •         XVI Curso complementario en “Iniciación ao AUTOCAD”
  •         II Curso complementario en “Fundamentos de cálculo técnico e científico con MATLAB”
  •         XV Curso complementario en “Iniciación ao AUTOCAD”
  •         I Curso complementario en “Desenvolvemento de proxectos segundo DESIGN THINKING. Nivel avanzado”
  •         I Curso complementario en “Iniciación a DESIGN THINKING para o desenvolvemento de proxectos”
  •         II Curso complementario en “Empresa familiar: goberno e sucesión”
  •         I Curso de formación en “Deseño WEB RESPONSIVE con HTML5 e CSS3”
  •         III Curso de formación en “Excel financeiro”
  •         I Curso complementario en “Pilates en mat para fisioterapeutas”

Apunta o secretario que as memorias máis antigas datan do mes de maio, se ben dispoñen da aprobación previa do presidente para poder tramitar novas edicións sen ter que agardar a que se reúna a Comisión Executiva, a que se da conta nesta sesión. A Comisión ACORDA:

  • Ratificar o informe favorable das seguintes memorias: II Curso de especialista en “Dobraxe”; VI Curso de formación en “Estatística con “R” para investigadores”; IV Curso de formación en “Estatística con “R” para profesionais da saúde”; I Curso complementario en “Iniciación á dobraxe”; I Curso complementario en “Aspectos profesionais da tradución e interpretación”; III Curso complementario en “Ferramentas de tradución profesional”; IV Curso complementario en “Inclusión educativa da discapacidade auditiva: práctica da lingua de signos”; I Curso de formación en “Programación para Internet con PHP”; II Curso de formación en “Deseño de sistemas encaixados en FPGAS con xilinx vivado”; XVI Curso complementario en “Iniciación ao AUTOCAD”; II Curso complementario en “Fundamentos de cálculo técnico e científico con MATLAB”; XV Curso complementario en “Iniciación ao AUTOCAD”; I Curso complementario en “Desenvolvemento de proxectos segundo DESIGN THINKING. Nivel avanzado”; I Curso complementario en “Iniciación a DESIGN THINKING para o desenvolvemento de proxectos”; II Curso complementario en “Empresa familiar: goberno e sucesión”; I Curso de formación en “Deseño WEB RESPONSIVE con HTML5 e CSS3”; III Curso de formación en “Excel financeiro”; I Curso complementario en “Pilates en mat para fisioterapeutas”.

PUNTOS 6,7 e 8

6. Acordo que proceda sobre a asignación de complementos de recoñecemento a profesores por cargos de xestión, correspondentes á convocatoria 2016, consonte resolución da Comisión Galega de Informes, Avaliación, Certificación e Acreditación (CGIACA), en xuntanza do 28 de xullo de 2017.

7. Acordo que proceda sobre a asignación a profesores de retribucións adicionais como complemento de recoñecemento ao labor docente e ao labor investigador referido á convocatoria 2016, consonte á avaliación positiva da CGIACA, en xuntanza do 25 de abril de 2017.

8. Acordo que proceda sobre a concesión de complementos a profesores como recoñecemento da excelencia curricular docente e investigadora, referidos á convocatoria 2016, consonte á valoración aprobada polo CGIACA, en xuntanza do 28 de xullo de 2017.

Sométense á aprobación dos asistentes, para posterior traslado ao Pleno, os listados de profesores da Universidade de Vigo que cumpren os requisitos para que se lles recoñezan os complementos por cargos de xestión (75 complementos asignados); pola labor docente e investigadora (11); pola excelencia curricular docente e investigadora (163), todos eles correspondentes á convocatoria de 2016. A Comisión ACORDA:

  • Autorizar a asignación das retribucións adicionais solicitadas.

PUNTO 9

Acordo que proceda sobre a concesión de complementos a profesores como recoñecemento da excelencia curricular docente e investigadora, referidos á convocatoria 2016, consonte á valoración aprobada polo CGIACA, en xuntanza do 5 de setembro de 2017. Expedientes positivos pendentes de resolución.

Vistas as circunstancias que concorren, consonte a resolución da CGIACA tras manter reunión expresa para estes dous casos, a Comisión ACORDA:

  • Autorizar a asignación dos dous complementos acreditados.

PUNTO 10

Revisión e análise da posible aplicación dos artigos 79.1e e 80.3 da Lei 6/2013, do 13 de xuño , do SUG e do artigo 11 do regulamento interno do Consello Social.

Ao abeiro dos artigos enunciados, da conta o presidente da posible afectación e repercusión do disposto nestas normas en membros do Consello Social que rexistran varias ausencia consecutivas a plenos. En palabras do presidente “son casos illados dentro dun comportamento e un compromiso exemplar da gran maioría dos membros, pero que requiren unha reflexión”. Don Ernesto Pedrosa apunta que dous dos tres casos detectados presentan xustificacións razoables por non ter asistido a ningún dos catro plenos celebrados este ano, polo que a atención se centraría nun só membro que agrava as súas circunstancias actuais polas faltas de asistencias acumuladas nos pasados anos. Varios dos presentes avogan e se ofrecen a abrir vías de comunicación directa para resolver a cuestión da mellor maneira posible.

  • A Comisión toma coñecemento do asunto e consensúa buscar unha solución.

PUNTO 11

Rogos e preguntas.

  • Non hai.