“No campo das matemáticas é fundamental realizar accións desde as primeiras etapas da educación, cando comezan a ser rexeitadas, e non limitarse a etapas posteriores, onde a recuperación de habilidades e interese é máis complexa”. Deste xeito pon de relevo o grupo de innovación docente MaReMa (Materiais e Recursos para as Matemáticas) a importancia de achegar esta ciencia os nenos e nenas a través de “metodoloxías educativas innovadoras que mostren as matemáticas como unha achega comprensible, divertida e atractiva”. Esta é unha nova entrega do proxecto “Cóntancho as matemáticas”, iniciativa que financia o Consello Social da Universidade de Vigo, e no que participan preto de 300 estudantes de 5º e 6º de primaria de catro colexios de Vigo e Pontevedra.
Anteriores novas de Cóntancho as matemáticas:
- Unha nova actividade de “Cóntancho as matemáticas”, coa colaboración do Consello Social
- Julia Serra nunha nova entrega das charlas “Mulleres na ciencia”
Máis información nesta nova do DUVI: