Discursos do presidente

Intervención de Ernesto Pedrosa na entrega dos primeiros premios Crea en Pontevedra

2021-09-24T10:24:15+00:0022 de Setembro de 2021|Discursos do presidente|

Pontevedra 16 setembro 2021

Non ocorre todos os días que a creatividade e a innovación concéntrense nun acto coa intensidade que alcanza leste. Tampouco todos os días énos permitido sentir o pálpito de dúas potencialidades capaces de latexar xuntas, como sucede hoxe aquí.

Pontevedra e a súa Universidade teñen todo o dereito a sentir un orgullo recíproco pola capacidade que mostran para entenderse e crecer, pola determinación coa que se aproveitan e se retroalimentan, e pola xenerosidade que mostran no encontro.

Dificilmente poderiamos elixir unha ocasión máis adecuada para afirmar que a creatividade e a innovación están a apropiarse desta cidade, e que esa marca empeza a ser sólida, sustentable e efectiva. Cun Campus líder e motriz, e unha sociedade proactiva, aberta e á vangarda.

É esa conxunción favorable e poderosa entre cidade e Universidade a que fragua expectativas que nos deben infundir optimismo e esperanzas. Aínda máis, se cabe, se nos fixamos en que os ámbitos de coñecemento polos que apostamos se relacionan cos alicerces básicos para unha convivencia serena e madura, e unha calidade de vida con valores e futuro, isto é: Medio ambiente e natureza; arte, comunicación e creatividade; educación, innovación social e xestión pública; e deporte, saúde e benestar.

Á vista está que se hoxe tivésemos que elixir os ámbitos de actuación que desexariamos para o noso Campus, dificilmente obteriamos mellores opcións e maior acerto.

Primeiro, porque o campo da innovación e a creatividade –xunto coas tecnoloxías– conforman unha contorna altamente vantaxosa para fortalecer o noso tecido económico, social e cultural, para a circulación do coñecemento e para a cohesión e a igualdade de oportunidades.

E en segundo lugar, porque máis aló da formación e a capacitación en creatividade e competencias dixitais, é moi importante que a xente nova se forxe en contornas multiculturais ou desenvolver capacidades esenciais, tanto para mellorar a súa empregabilidade como para promover o seu talento e motivarla. Nesa dirección presinto que o papel da universidade é tan insubstituíble como obrigado. E este Campus así o cumpre.

Satisfaime participar neste acto, que tan ben resume e reflicte algúns dos principais obxectivos do Consello Social que presido: abrir pontes entre o coñecemento e os cidadáns, e xerar confianza e resposta da Universidade ás necesidades sociais.

Agradezo a Carlos Souto e ao vicerreitor Jorge Soto que fagan posible este momento doce que vive a universidade en e con Pontevedra. E felicito ás gañadoras dos premios que imos entregar hoxe aquí, pola súa marabillosa capacidade de asombrarnos e admirar as súas creacións.

E esta felicitación quero estendela tamén a todos cantos participaron, porque teño o convencemento de que con cidadáns e alumnos como vós o mellor está por chegar.

E iso, tampouco ocorre todos os días.

Moitas grazas.